دلنوشتهی یک واحد انسان
متن مرتبط با «بدترین کلمه» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است
بدترین کلمه...
اینکه حالم داغونه و درمقابل حرف بقیه مجبورم بگم "مشکلی نیست"...
بدترین
حال ممکن رو داره......
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
سیلی...
بچه
سه شنبه
حمله...
نشد...
زحمت
اگر نتونم چی؟
وبلاگ -_-
دینگ دینگ!
زمان...