دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «دنیای موازی کتاب» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

دنیای موازی!

  • نیلوبلاگ

    ینی میشد یه چیز دیگه بشه؟! ینی میشد اون موقع اصن کلا یه چیز دیگه میشد؟! پ چرا نشد؟! میدونید؟ خستم زیاد گفتم این کلمه رو بهشون... ولی واقعا خستم! ________________ مامان امروز فقط بهم سلام کرد حتی بغلش کردم که ناراحتیای دیشبو از دلش دربیارم خودشو کشید بیرون از بغلمو رفت... اشکال نداره حسمو مهروموم میکنم میدم به یکی برام نگهداره...

    ادامه مطلب