دلنوشتهی یک واحد انسان
متن مرتبط با «مخابرات» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است
مخ
به خدا داره میترکه مخم نمیدونم... توروخدا هرکاری میخوای بکنی بکن...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
سیلی...
بچه
سه شنبه
حمله...
نشد...
زحمت
اگر نتونم چی؟
وبلاگ -_-
دینگ دینگ!
زمان...