دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «وبلاگ طب لعنتی» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

وبلاگ -_-

  • نیلوبلاگ

    شاید یکی از دلایلی که کم حرف شدم این باشه که این بلاگفای مسخره ،دسترسیش خیلی داغونه...هربار باید خودمو بکشم بیام ابنتو...خو چه کاریه!!! هر روز پونصد تا موضوع تو ذهنم میاد که میخوام دربارهش حرف بزنم (اووووو...چقدر حرّاف شدم! : ) ولی نمیشه پس میریم میهنمون :اودافظ✋ ...

    ادامه مطلب
  • وبلاگ لعنتی

  • نیلوبلاگ

    من تو رو درست کردم که بتونم توش حرف بزنم پس چرا نمیتونم هیچی بنویسم لعنتی؟!...

    ادامه مطلب