
کلا سه ساله از مهرماه خوشم نمیاد... ن خوشم میاد... ن حتی دوست دارم بیاد... مهربرام شروع پاییز نارنجی نیست دیگه... برام شروع زمستون تاریکه... اینکه تو اینستام گفتم پاییزجان دلم برات تنگ شده بود و این چرت و پرتا... واقعا چرت بودxa0 میخواستم ببینم واقعا میتونم دوباره دوستش داشته باشم یا ن که دیدم ن :) #شب_بخیر...
ادامه مطلب