
علنا حالم از خونه به هم میخوره.... در مقابل حرفاشون و برخوردای انفجاریشون هیچ عکس العملی نشون نمیدم... حتی وقتی از درِ مهر و محبت وارد میشم باهام جبهه گیری میکنن! لعنت... دلم گرفته... اون خانم محترمم که پدر منو دراورده...عکسشو میبینم گُر میگیرم خدا حالشو خوب کنه... شمام دعاش کنید...خوب نیست قشنگ بغضم گرفته... چرا اینقدر بی مهری؟ بعد روانپزشکه میگه مهر و محبت با خانواده...هه خانواده رو اول به من نشون بده بعد......
ادامه مطلب