دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «sjhvi j» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

ستاره...

  • نیلوبلاگ

    آسمون یزد خیلی پرستارهست... جون میده واسه خیره شدن به سقف آسمون... درد دل کردن باهاش... ولی حیف... حالم اینقدری خوب نیست بخوام برم با خیال راحت حرفامو بزنم... ن نفس درست و حسابی دارم... ن زبونی برای حرف زدن... فقط سینم از بغض خیلی سنگینه... لعنتی......

    ادامه مطلب