دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «آرامش اعصاب» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

بی اعصابی

  • نیلوبلاگ

    بهت نمیگم چقدر حالم بده که حق حال بد داشتن رو از تو نگریم... تو حق داری الان ناراحت باشی حق داری که به هم بریزی... البته منم اشتباه کوچیکی نکردم... نباید دیگه جلوی اصرارات کم بیارم نباید هرچی گفتی خواهش میکنم...بگید دیگه عع منم بگم نمیتونم بگم...برای محافظت از شما هم شده نمیگم هی میگم چیز خوبی نیستا انگار دوست داره! عی بابا! من که کم نمیارم... ایشالا که تهش خیر باشه... منم باید خودمو یه جوری بسازم دیگه...

    ادامه مطلب
  • آرامش...

  • نیلوبلاگ

    چه احساس خوبی دارم! وای خدا! با تمام وجودم ممنونم که هستید شبتون خوش ن.گ...

    ادامه مطلب