بی اعصابی

خرید بک لینک
بهت نمیگم چقدر حالم بده که حق حال بد داشتن رو از تو نگریم...

تو حق داری الان ناراحت باشی

حق داری که به هم بریزی...

البته منم اشتباه کوچیکی نکردم...

نباید دیگه جلوی اصرارات کم بیارم

نباید هرچی گفتی خواهش میکنم...بگید دیگه عع

منم بگم نمیتونم بگم...برای محافظت از شما هم شده نمیگم

هی میگم چیز خوبی نیستا

انگار دوست داره! عی بابا!

من که کم نمیارم...

ایشالا که تهش خیر باشه...

منم باید خودمو یه جوری بسازم دیگه

دلنوشتهی یک واحد انسان...

ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال می‌کنید

برچسب: بی اعصابی,بی اعصابی در بارداری,بی اعصابی های یک دیوانه,جملات بی اعصابی,متن بی اعصابی,استاتوس بی اعصابی,پست بی اعصابی,اس بی اعصابی,عکس بی اعصابی,پیامک بی اعصابی, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 23:35

صفحه بندی