دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «خاطره حجازی» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

خاطره!

  • نیلوبلاگ

    من تو اتاق پایین خونه آبی بی،بین دخترخاله ها و دخترداییم نشسته بودم... محدثه:ن دیگه...خاله بازی نکنیم و من یاد آخرین خاله بازیی که کردیم افتادم من بچه ی فریده بودم،و تصادف کردم ته بازی:)) و مردم:))) (کلا دست به مردنم خوب بوده از اول:)) ) دلم برای ادا بازیایی که میکردم تنگ شده دلم برای پانتومیم هایی که با علی بازی میکردیم تنگ شده دلم برای فوتبالی که تو خونه فاز۲ بازی میکردیم با علی تنگ شده بازییی که علی اخرش به ضربه فنی:) منو برد دلم خیلی تنگ شده... دلم خیلی تنگه... ای کاش میشد سال ۹۲ و ۹۳ هیچ وق...

    ادامه مطلب