دلنوشتهی یک واحد انسان

متن مرتبط با «شبت بخیر گلم» در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان نوشته شده است

شبت بخیر...

  • نیلوبلاگ

    "شبت بخیر برادرجان:) " سه چهار بار خوندمش... هر سه چهار بار گریهم باصدا شد... دفعه آخر دیدمت... موقعی که رفتم بخوابم... روی صندلی نسشته بودی... جلوی تخته وایت برد... نگاهم میکردی... انگار بغض کرده بودی... دیگه تنها نبودم... تنها نبودم که خوابم برد... ممنونم که بعد ۱۸ سال اومدی... همین که سر بزنی بهم خودش یه دنیاست......

    ادامه مطلب