نمیدونم چرا قرص نخوردم
ولی به هرحال نخوردم
ساعتم بیدارم کرد از بیداری!
انیشتن هنوز داره از بالای تخته وایت بردم بهم لبخند تمسخر میزنه
با اون پیپ مسخرش...
سرو صورتم تمیزه
صبحونه بخورم؟
مهم نیست... :)
دلنوشتهی یک واحد انسان...
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2