ن خوشم میاد...
ن حتی دوست دارم بیاد...
مهربرام شروع پاییز نارنجی نیست دیگه...
برام شروع زمستون تاریکه...
اینکه تو اینستام گفتم پاییزجان دلم برات تنگ شده بود و این چرت و پرتا...
واقعا چرت بود
میخواستم ببینم واقعا میتونم دوباره دوستش داشته باشم یا ن
که دیدم ن :)
#شب_بخیر
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: liv and maddie,liv tyler,liv and maddie cast,liv and maddie season 4,liv miami,liv morgan,liv and maddie episodes,liv and maddie songs,liv and maddie season 3,liv tyler movies, نویسنده: بازدید: 4