مهر...

خرید بک لینک
کلا سه ساله از مهرماه خوشم نمیاد...

ن خوشم میاد...

ن حتی دوست دارم بیاد...

مهربرام شروع پاییز نارنجی نیست دیگه...

برام شروع زمستون تاریکه...

اینکه تو اینستام گفتم پاییزجان دلم برات تنگ شده بود و این چرت و پرتا...

واقعا چرت بود

میخواستم ببینم واقعا میتونم دوباره دوستش داشته باشم یا ن

که دیدم ن :)

#شب_بخیر

دلنوشتهی یک واحد انسان...

ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال می‌کنید

برچسب: liv and maddie,liv tyler,liv and maddie cast,liv and maddie season 4,liv miami,liv morgan,liv and maddie episodes,liv and maddie songs,liv and maddie season 3,liv tyler movies, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 20:37

صفحه بندی