برای بالشتم...
خیلی وقتا خیس میشه...
شاید دوست نداشته باشه...
فکر کنم هم دوست نداشته باشه...
کی این همه تلخی رو دوست داره!
هیچکی...
اینکه جمع میشم تو خودم هم خیلی جالبه برای خودم حتی!
دلنوشتهی یک واحد انسان...
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: بالش طبی,بالش بارداری,بالش طبی هوشمند,بالش شیردهی,بالشت دالوپ,بالش پر قو,بالش طبی آلمانی,بالش نوزاد,بالش شیردهی نوزاد,بالش طبی باراد, نویسنده: بازدید: 7