یه سری آدما خیلی احمقن...
خیلی ...
اون قدری که آدم تعجب میکنه که یکی چجوری میتونه اینقدر احمق باشه!
اینقدر بی مبنا و منطق حرف بزنه...
واقعا مسخرس...
منو باش خودمو واسه کی پایین میوردم...
...
سرم درد میکنه
اعصابم خورده
به خاطر قولایی که به خانم ز.س داده بودم نمیتونستم خیلی حرفا و خیلی جوابایی که درخورش بود رو بهش بگم...
نگفتمو ریختم تو خودم...
حالام سنگینم...
حالم دوباره خوب میشه
خیلی خیلی زود...
از اون دفعه که اون گندو بالا اورد که بدتر نیست
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: احمدی نژاد,احمدرضا احمدی,احمقانه ترین کارهای دنیا,احمقانه ترین,احمقانه ها,احمقانه ترین تصادف تهران,احمقانه عکس, نویسنده: بازدید: 7