ستاره...

خرید بک لینک
آسمون یزد خیلی پرستارهست...

جون میده واسه خیره شدن به سقف آسمون...

درد دل کردن باهاش...

ولی حیف...

حالم اینقدری خوب نیست بخوام برم با خیال راحت حرفامو بزنم...

ن نفس درست و حسابی دارم...

ن زبونی برای حرف زدن...

فقط سینم از بغض خیلی سنگینه...

لعنتی...

دلنوشتهی یک واحد انسان...

ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال می‌کنید

برچسب: sjhvi hdvhk,sjhvi j,ستاره ها,sjhvi ogd thvs,ستاره باران, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 17:33

صفحه بندی