جون میده واسه خیره شدن به سقف آسمون...
درد دل کردن باهاش...
ولی حیف...
حالم اینقدری خوب نیست بخوام برم با خیال راحت حرفامو بزنم...
ن نفس درست و حسابی دارم...
ن زبونی برای حرف زدن...
فقط سینم از بغض خیلی سنگینه...
لعنتی...
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: sjhvi hdvhk,sjhvi j,ستاره ها,sjhvi ogd thvs,ستاره باران, نویسنده: بازدید: 10