البته داره تلاششونو میکنن بنده خدا...
منم که لجنم
منم که اینقدر داغونم
اینقدر نچسبم
اینقدر داغونم و عقده ای
وگرنه بنده خدا داره کار درستو انجام میده
مشکل از هیچ چیزو هیچ جا نیست
مشکل از منه... من:)
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: له له زدن,هله هله يا الصبايا,هله هله احمد شاكر,هله هله دان,له وجه وليس له لسان,له رقبه وليس لها راس,له رقبة وليس له راس,له اوراق وليس له جذور,يابا يابا له له, نویسنده: بازدید: 4