دستام که یخ میزنه...
پاهام که یخ میزنه...
از باد سرد بدم میاد...
از هوای کثیف زمستون بدم میاد...
از حرف نزدن بدم میاد...
از بیکسی بدم میاد...
از تنهایی بدم میاد...
از اینکه مدتها دردمو بپوشونم بدم میاد...
از اینکه ساعتها بهت زده باشم و نتونم حرف بزنم...
دلنوشتهی یک واحد انسان...
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: سرما خوردگی,سرما خوردم به انگلیسی,سرما خوردن به انگلیسی,سرما آفرین,سرماخوردگي,سرماخوردگی در تابستان,سرما درمانی,سرماخوردگی به انگلیسی,سرماخوردگی نوزاد,سرما زیستی, نویسنده: بازدید: 10