میدونم چه دردی داره...
با اینکه فقط صدم ثانیس!
ولی همین لحظه های قبلش خودش زنده شدن و مردنه
ولی الان تو یه دقیقه ۱۳ نفرو هدشات کردم
با اینکه هیچ حسی ندارن اونا!
ولی...
#خوابپریشون
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: شات 4 نفر,هدشات تمیز,هدشات داعشی,هدشات چیست,هدشات cfg,چیت هدشات,رمز هدشات, نویسنده: بازدید: 20