چزا اینقدر گیجم؟!
اصن نمیفهمم؟!
هی فکر میکنم از خودم دورم
بد نکاه که میکنم میبینم خودمم الان!
پس اون چیه که فکر میکنم خودمم!؟
اشتباه دارم تو کارم ها!
ولی اونقدر مبنایی نیست که بخواد چیز عظیمی رو تغییر بده...
وای خدایا کمک کن...
سینم داره سوراخ میشه...
عه¡
اصن خیلی عجیبه برام
الان همه چیز تو همه!
آخه خو چرا!؟
خاطره ها اینجا چیکار میکنن؟!
پووووووف...
واقعا خودم خندم میگیره
چه مسخره و بی منطق!
...
دعام کنید
...
میشه فکر کنم اینجایید بعد من کنارتون سرمو بذارم زمین گریه کنم؟!
اصن قول میدم با یه فاصله...
میشه ؟!
#بغض
دلنوشتهی یک واحد انسان...ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: تلگرام,ها,در تلگرام,چیست,های تبریز,جدید,چت تلگرام,ویکی پدیا,ایران تلگرام,در مدرسه شریعتی, نویسنده: بازدید: 11