میتونه پا به پات بیاد ها...
ولی یه جایی شارژش تموم میشه!
اون وقت باید بندازیش رو کولت...
یا زیر بغلشو بگیری...
هرجور شده برسونیش خونه...
بزنیش به شارژ...
بعضی وقتا جای "بیمکس" با "هیرو" عوض بشه...
ینی جای "مراقب" و "مراقبت شونده" :)))
دلنوشتهی یک واحد انسان...
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11