بکوب میخونم...
بعدویه دفعه افکار میریزن سرم
"اگه دوباره امتحانو گند بزنی چی؟
اگه مشروط شی چی؟
اگه اخراج شی چی؟
اگه نتونی به قولت پایبند نمونی چی؟
حتی نگینم ازت ناامید میشه بدبخت...
برو بمیر از الان"
چی بگم؟ :(
آبجی ... #دلهره #صدایلرزون
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11