داره میشه ۶ ماه!
خدارو خوش نمیاد...
عاقلانه تصمیم بگیر
پا جای عقل بذار
حواست به دل خواهرت باشه...
به حالش...
نشه توام یه باری بذاری رو دوشش ها!
مردونه ادامه بده...
هم به خاطر خودت
هم به خاطر اون
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15