بچه

خرید بک لینک
نمیدونم این کارای یحیی رو با چی اسم گذاری کنم

بچگی؟

سادگی؟

نفهمی؟

جوونی؟

موقعیت نشناسی؟

روال بودن موضوع؟

نمیفهمم...

فقط مبدونم هربار دارم یه جور گندکاریاشو جمع میکنم

احساس میکنم خوبم جمع مبکنم

زود و سریع ...

ولی اعصاب نمیذاره واسه ادم این بشر


دلنوشتهی یک واحد انسان...

ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 17:25

صفحه بندی