بچگی؟
سادگی؟
نفهمی؟
جوونی؟
موقعیت نشناسی؟
روال بودن موضوع؟
نمیفهمم...
فقط مبدونم هربار دارم یه جور گندکاریاشو جمع میکنم
احساس میکنم خوبم جمع مبکنم
زود و سریع ...
ولی اعصاب نمیذاره واسه ادم این بشر
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14