...
تنهایی رو خیلی تجربه کردم...
تو اوج دوران زندگیم...
دورانی که نیاز داشتم به همه ی اون چیزایی که یه جوون نیاز داره...
دلنوشتهی یک واحد انسان...
ما را در سایت دلنوشتهی یک واحد انسان دنبال میکنید
برچسب: تنهایی,تنهایی لیلا,تنهایی پر هیاهو,تنهایی شعر,تنهایی یعنی,تنهایی عکس,تنهایی من و خدا,تنهایی دم مرگ,تنهایی به انگلیسی,تنهاییم را دوست دارم, نویسنده: بازدید: 4